Odwiedza nas

Naszą witrynę przegląda teraz 126 gości 
Arago Visualiner 3-D Drukuj Email

Visualiner 3-DTM ARAGO to rewolucyjne, ustanawiające nowe standardy urządzenie do pomiaru i ustawiania geometrii kół pojazdów samochodowych wykorzystujące wspomaganą komputerowo i opartą na trójwymiarowym modelowaniu metodę rozpoznawania obrazu, umożliwiającą otrzymywanie precyzyjnych wyników pomiaru geometrii wszystkich czterech kół pojazdu w czasie nie przekraczającym 3 minut.

Visualiner 3-DTM ARAGO, najbardziej zaawansowane technologicznie urządzenie typu 3D, używa trzech wysokiej rozdzielczości kamer cyfrowych , co pozwala na ciągłe kontrolowanie pozycji kamer pomiarowych i samokalibrację urządzenia - jest to pierwsze tego typu rozwiązanie w skali światowej. Oprogramowanie urządzenia automatycznie dostosowuje wysokość umieszczenia kamer pomiarowych w zależności od ruchu podnośnika z mierzonym pojazdem. Tylko Visualiner 3-DTM ARAGO automatyzuje tę czynność.

 

Innowacyjność systemu

 

  • Całkowity brak elektronicznych głowic pomiarowych, przetworników lub czujników grawitacyjnych
  • Brak jakichkolwiek połączeń kablowych w systemie pomiarowym
  • Nie ma potrzeby kompensacji bicia kół i związanej z tym potrzeby podnoszenia pojazdu - co jest ważnym warunkiem otrzymywanie prawidłowych wyników w przypadku pojazdów z napędem na wszystkie koła (np. Audi Quattro) i pojazdów z zawieszeniami, które trudno się układają do położenia neutralnego po uniesieniu pojazdu (np. Mercedes, Lexus),
  • Intuicyjny software, którego obsługa obywa się bez skomplikowanej struktury menu
  • Pięciokrotnie szybszy pomiar kątów geometrii wszystkich czterech kół: pochylenia kół, zbieżności, kąta odchylenia geometrycznej osi jazdy od osi symetrii pojazdu i przesunięcia kół
  • Zautomatyzowany pomiar kątów mierzonych przez skręcenie kół (przez skręt koła kierowniczego). Podczas jednego skręcenia kół mierzone są: kąty wyprzedzenia i pochylenia osi sworznia zwrotnicy, różnica kątów skrętu kół oraz maksymalny kąt skrętu kół.
  • Bezpośredni pomiar kątów wyprzedzenia i pochylenia osi sworznia zwrotnicy
  • RollingRadius - pomiar średnicy opony pozwala na łatwą kontrolę stanu ciśnienia w oponach, wykrywa różnice w wysokości bieżnika lub błędy w doborze ogumienia
  • FrameCheck - automatyczny pomiar przekątnych pojazdu, rozstawu kół oraz osi ułatwia ocenę ogólnego stanu pojazdu po naprawach blacharskich
  • ProAckerman - sprawdzenie równomierność pracy układu kierowniczego przydatne przy tuningu zawieszeń i do przygotowania pojazdów do sportowej rywalizacji
  • Promień zataczania oraz odcinek wyprzedzenia osi zwrotnicy - parametry niezbędne przy wykonywaniu tuningu zawieszenia
  • Niepoziomowość stanowiska nie generuje dodatkowych błędów Zaawansowana grafika wspomagania regulacji geometrii pojazdu wykorzystująca VODI (Vehicle Orientation Directional Indicator) - wskaźnik kierunkw czasie pomiaru i ustawiania geometriiu ustawienia pojazdu.
  • Mobilność systemu - kolumny pomiarowe zamocowane na platformach z kółkami , mogą być łatwo użyte do pomiaru geometrii na dowolnej ilości stanowiskach, bez dodatkowych czynności kalibrujących urządzenie do kolejnych stanowisk.